tamman Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Jag har just klartat uppdrag med Gud ... sen kom jag hem igen och då vet jag inte vad jag ska göra jag går till datorn och trycker trekant då kommer jag till nån spel värld och då har jag uppdraget i mitten kvar .. också trycker jag på uppdraget då kommer jag bara hem igen .. och jag har gjort klart alla uppdrag på baksidan också, Är tacksam för snabba svar :pinch: :closedeyes: :glare: ;: <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Du kan inget mer du har klarat spelet ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sellak Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Du kan inget mer du har klarat spelet ! tamman har inte klarat hela spelet. Han har bara klarat alla banor. Nu så gäller det att hitta alla bonusar tillexemple Duff kapsyler och allt det andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Du kan inget mer du har klarat spelet ! tamman har inte klarat hela spelet. Han har bara klarat alla banor. Nu så gäller det att hitta alla bonusar tillexemple Duff kapsyler och allt det andra jaah mm aa de ä sant!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg