Hoppa till innehåll

Omg Omg Omg


Rekommendera inlägg

Idag var vi ett gäng hemma hos henne o kolla på film, jag satt bredvid henne i sängen:P jag rörde min hand mot hennes sakta för försöka få henne att hålla den och se om hon ville det, och blev asglad när hon sökte sig till min hand:D f*n det här går ju bra:P så vi satt o höll hand typ hela filmen, sen satte hon sig närmare mig;) :rolleyes: ;) :D

Det är bra!!! Ett tips: Fråga ALDRIG om hon vill pussas eller hångla, eller gör ALDRIG något förhastat, som att bara hoppa på henne och hångla upp henne :o Låt henne sköta snusket, så hänger du på bara. Fast det är klart, frågar hon, så ger du henne en blöt kyss rätt i ansiktet ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

GRATTIS! Nu har du kommit riktigt långt. Nu e den jobbiga delen över för nu vet du att hon gillar dig mycket för om hon tog i din hand och kröp närmare. Då så då e det bara att bjuda henne på bio eller va hos henne eller bjuda hem henne på film.

 

Nu e jag inte bra på detta men kanske ett tips. Se till att ni är ensamma när ni kysser varandra första gången i fall hon e lite nervös och visa det in för andra (nu menar jag inte att bara gå i hop utan att göra dett).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

om jag legat i den första situationen skulle jag & kill kompisen bjudit med tjene du gillar och hennes kompis eller nått på en liten film kväll eller nått så kollar man vem tjejen man gillar söker sig mest till. t.ex. om hon hellre sätter sig brevid dig en din kompis m.m.

 

Men nu när du kommit så här långt e det ingen fara. Du kanske redan har blitt i hop. I såna fall keep it up och till bringa mycket tid med henne. Helst mer än med kompisar och allt annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...