LINKEN000 Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 (redigerat) Ja.. Vilken kör ni som? :) Jag lirar Spartan med: Hjälm: Mark V L Shoulder: Hayabusa R Shoulder: Security Body: Hayabusa Katana: Ingen ;: [Edit:] Det finns ingen sådan här post innan väl? :huh: Redigerat 27 Januari 2008 av LINKEN000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 (redigerat) Jag kör som Spartan: Hjälm: Rogue L Shoulder: Hayabusa R Shoulder: Hayabusa Body: Katana Katana: Se body Redigerat 28 Januari 2008 av Matski Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Jag kör som spartan med allt i Hayabusa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 jag är master chief XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Spartan med full Hayabusa, såklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulliboy Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Det klart man speler som spartan... och självklart har man haybusa rustningen.. hihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Vem vill spela som Elite, egentligen? Bara fult, och så har de en konstig, framåtlutad ställning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LINKEN000 Skrivet 6 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 haha glöm inte deras puckelrygg :P +orka full hayabusa alla har den juh ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Spartan ftw. Hjälm: E.V.A Vänster axel: Hayabusa Höger axel: Hayabusa Kropp: E.V.A Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 (redigerat) EVA hjälmen är sexig. Stör mig också på folk som använder fullt Hayabusa, det settet är grovt uttjatat och passar inte direkt, speciellt katanan. :/ Är dock elite och minns inte riktigt vad jag använder, men har typ en del av varje set. (aldrig betalat för live, bara kört med en sån där free gold membership for a month grej ^^) Redigerat 20 Februari 2008 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darrow Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Är en spartan med full Hayabusa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 (redigerat) EVA hjälmen är sexig. Stör mig också på folk som använder fullt Hayabusa, det settet är grovt uttjatat och passar inte direkt, speciellt katanan. :/ Är dock elite och minns inte riktigt vad jag använder, men har typ en del av varje set. (aldrig betalat för live, bara kört med en sån där free gold membership for a month grej ^^) Gillar inte heller hayabusa. ;) Redigerat 21 Februari 2008 av adde94 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg