Shockwave Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 (son-goten master @ 03/04-2004 16:10:09) (JGamer @ 02/04-2004 22:02:56) jag kommer fortfarande inte till templet=( flöjten hjälper inte till något=( vilken värld är du i då? 6te templet jag kommer inte dit=( :angry: :angry: dom säger att man ska ha flöjten, men till vad?????????????? du ska vara i ljusa världen och annvända flöjten då kommer fågeln(den får du genom att spela flöjten framför fågelstatyn i byn)flyg till öknen lyft på den svarta stenen och där är en teleport till mörka världen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 måste man ha blixt attacken för den finns på bild där=(den har jag inte, vart är den??????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 måste man ha blixt attacken för den finns på bild där=(den har jag inte, vart är den??????????? den får du i vatten fallen i mörka världen. det finns en sirkel av stenar. kasta i en sten eller buske i den så får du den ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 oki jag tester Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 (Vegeto @ 03/04-2004 22:17:53) måste man ha blixt attacken för den finns på bild där=(den har jag inte, vart är den??????????? den får du i vatten fallen i mörka världen. det finns en sirkel av stenar. kasta i en sten eller buske i den så får du den ;) har redan fått något av han,,,, han säger att han inte har något mer att ge mig...varför?????? PS behöver samma hjälp som son- goten master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 jag kan inte hitta den)( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jirachi Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 men jag är i det allra sista stället tror jag iallafall och där är det en sak som jag bara inte kan komma förbi det är jätte svårt kan någon hjälpa mej p.s borgen jag är i heter four swords palace eller något sånt :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg