Magdis Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Hjälp! Jag har fastnat i vattentemplet p.g.a att jag var dum nog att hoppa ner från en platå (dit man alltså inte kommer upp nu) med ett vattensänkning/höjningsmärke utan att spela Zeldas Lullaby. Nu kommer jag inte fram till någon plats där man kan sänka eller höja vattnet. Vattennivån är i mittenläge nu men det skulle ha varit på högsta nivån om jag skulle klara att gå vidare. Jag har varit överallt dit jag kan komma men inget funkar. Är det helt kört nu eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Nej då det har inte gått helt snett det har hänt mig flera gånger. Jag har för mig att om du går in i mitten och sätter eld på de två facklorna så öppnas en av dörrarna. Eller så ska du kolla på de hålen längst ner även om det är fullt med vatten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 (redigerat) Ops en för mycket ... Redigerat 29 Januari 2008 av Julihann Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 29 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Ops en för mycket ...Tack, det var längst nere på botten man skulle leta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg