Thekniferules Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Jo jag använder Norman som virusskydd och nu har den tydligen upptäckt nåt virus (heter W32Agent.EBJF, en trojan) och det står nt hur jag raderar det. Har provat att trycka på close men det kommer hela tiden upp igen. Står dock att norman flyttade trojanen till quarantine (vad nu det betyder, kanske karantän?). Kan det ha nåt med att göra med att min syrra laddade ner IE7 förut? Men viktigast av allt. Hur får jag bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Jo jag använder Norman som virusskydd och nu har den tydligen upptäckt nåt virus (heter W32Agent.EBJF, en trojan) och det står nt hur jag raderar det. Har provat att trycka på close men det kommer hela tiden upp igen. Står dock att norman flyttade trojanen till quarantine (vad nu det betyder, kanske karantän?). Kan det ha nåt med att göra med att min syrra laddade ner IE7 förut? Men viktigast av allt. Hur får jag bort det? Vi har en väldigt fin klistrad guide här på Fuska.se som finns här i PC-forumet. Så du borde tagit dig tid att läsa den innan du postat ett nytt ämne enligt mitt tycke. Här kommer iallafall en länk: http://www.fuska.se/forum/Guide_Foer_Att_S...are-t69269.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.