Gyokuro Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 någon som vet hur man får hjälmen som man ser ut som Optimus Prime i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Suck...... Kolla på någon leksaksaffär eller nåt :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gyokuro Skrivet 28 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 hoppas på fullt allvar att du skämtar din lille 12 åriga pojke.... SJÄLVKART SÅ KAN MAN INTE KÖPA EN HJÄLM TILL SIN GUBBE I EN LEKSAKS AFFÄR................................................................................ om det är så svårt att fatta så menar jag om man spelar som Spartan på Halo 3 Online så kan man ändra sitt utseende.. på olika sett.. som tex. min hjälm just nu heter Scout... jag undrar hur man får hjälmen som gör så att gubben likna optimus prime... elr är du Retarded? hoppas du kan engelska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bluschk Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Tror att man ska klara campaign på legendary. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Genom att finna alla skallar, både de guld och silverfärgade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gyokuro Skrivet 29 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 (redigerat) svårighets grad? och vad gör man med döskallarna plockar man upp dom ooch bara slänger dom elr? Redigerat 29 Januari 2008 av Gyokuro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LINKEN000 Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 (redigerat) Normal - Legendary (inte Easy) Ja du plockar upp dom sen kastar dom igen det finns minst en på varje bana om det är hjälmen jag tror du menar så heter den Hayabusa Redigerat 29 Januari 2008 av LINKEN000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gyokuro Skrivet 29 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 (redigerat) okej :) tack så mycket tur att de inte bara hänger 12 åringar här :) Nu har jag full armor^^, blev grymt snyggare Redigerat 29 Januari 2008 av Gyokuro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Du skall hitta alla golden skulls då får du hayabusa hjälmen osm du tyckte såg ut som optimus prime ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Du skall hitta alla golden skulls då får du hayabusa hjälmen osm du tyckte såg ut som optimus prime ;) men f*n va du älskar att spamma ner forumen för rank och fm. hon skrev ju att hon hade den och denna tråd är flera månader gammal! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Du skall hitta alla golden skulls då får du hayabusa hjälmen osm du tyckte såg ut som optimus prime ;) jag tycker dock inte att hayabusa hjälmen är det minsta lik optimus prime Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Gör inte onödiga bumpar. Tråd Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg