myggan97 Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 hur får man biljeterna til deoxys,hoho,lugia och mew??? om ni vet snälla svara om ni vet så är ni :cool: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Om jag skulle vara moderator skulle jag låsa detta du säger ju inte vilket spel (fast jag vet vilket du menar)men ändå och jag vet inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 det finns ett pokemon forum där du kan skriva, fast iförsig, jag förväntar mig inte så mycket av en 10 åring Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Någon moderator c'mon kom nu och låsa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Onödigt ämne,Fel forum,Dålig rubrik,Ingen relevans heller. Alltså §3.2 §3.1 §3.3.Borde låsas direkt och ge en varning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mewtwo100 Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Man får de genom mystery events. :lol: :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 man åker till pókemon events irl. men tror dock det inte går längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg