Dezen Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Smurfarna hoppar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 31 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 dezen,lol? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 dezen,lol? Jag vet att jag kommer få varning eller nå för det här... Men påpekar bara detta, Desert, du sa just "lol", och i första posten står det TYDLIGT: regler: inga dåliga kommentarer inga spamm inga inlägg t.ex som ''okej'' ''lol'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 dezen,lol? Jag vet att jag kommer få varning eller nå för det här... Men påpekar bara detta, Desert, du sa just "lol", och i första posten står det TYDLIGT: regler: inga dåliga kommentarer inga spamm inga inlägg t.ex som ''okej'' ''lol'' Jag har brutit alla dom =) För vartenda inlägg i denna tråden (inklusiva tråden) är spamm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg