LillCrespo Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 Tjena! tänkte kolla med er FIFARE om erat drömlag i spelet, kan börja med att slå upp mitt Målvakt - Petr Cech Backar - Alex - John Terry - Daniel Alves - Maicon Mittfält - Micheal Essien - Ricardo Kaká - Cristiano Ronaldo - Joe Cole Anfall - Hernán Crespo - Carlos Tévez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 målis: S. Canizares Backar: S. Ramos, J.Terry, F.Cannavaro, P.Lahm Mittisar: C.Ronaldo, F.Lampard, Ronaldinho, R.Giggs Forwards: W.Rooney, D.Villa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Hade Fifa 08, fast säljde det. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Calle08 Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 Mitt är med Bayern München och formationen 4-1-2-1-2 MV:Neuer (90) HB: Sergio Ramos (95) MB: Terry/Richards (90) MB: Mertesacker (92) VB: Rafinha (92) DIM: Gerrard (90) VYM: Cristiano Ronaldo (98) HYM: Quaresma (93) OIM: Nasri (94) VF: Podolski (90) HF: Marcelo Moreno (90) Avb: MV:Buffon (88) VB: Lahm (88) MB: Lucio (86) HYB: Zanetti (86) HM: Ribery (92) HF: Trezeguet (89) VF: Omaboe (87) ( efter 5 säsonger ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiifan1 Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 har planerat att köpa fifa 08 men jag unrar hur kontrolenrna är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 Det undrar jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 (redigerat) Mitt drömlag Målvakt: Buffon Backar:Abidal,Terry,Puyol,Sanga Mittfält:C.ronaldo, KaKa,Gerrard Anfall:Messi,Zlatan,Drogba Tänkte ha Ronaldinho men på grund av att han inte är i form kommer han inte med. Redigerat 12 Februari 2008 av Snorlax13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Calle08 Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Har ändrat mitt. MV: Neuer 92 HB: S.Ramos 94 MB: Mertesacker 94 MB: Richards 92 VB: Bale 93 HM: Jesús Navas 99 DIM: Nani 97 VM: C. Ronaldo 99 OIM: dos Santos 97 HF: A. Pato (<3) 99 VF: Messi 99. Det är mitt drömlag (som jag redan har... :D ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oak Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 MV: Buffon FÖR:Heitinga, Materazzi, Contra MIT:Ballack, Riquelme, Sneijder, Fabregas FOR:H.Larsson, Van Nistelrooy, Nuno Gomes Alla spelare spelar i europa, men det är för att dem flesta storklubbarna finns här! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Buffon Nesta, Cannavaro, Puyol, Van Bronchorst Lampard, Pirlo, C.Ronaldo Cambiasso Gilardino, Torres Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 (redigerat) Målvakt::: Buffon Backar:::: Pasqual- Cannavaro - Terry - Lahm Mittfältre: Iniesta Podolski Montolivo Gerrard Anfallare:: Torres - Zlatan Redigerat 30 Juni 2008 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oak Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Tjena! tänkte kolla med er FIFARE om erat drömlag i spelet, kan börja med att slå upp mitt Målvakt - Petr Cech Backar - Alex - John Terry - Daniel Alves - Maicon Mittfält - Micheal Essien - Ricardo Kaká - Cristiano Ronaldo - Joe Cole Anfall - Hernán Crespo - Carlos Tévez du har en spelare för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.