loopen Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Super Mario Galaxy Wii Sports Wii Sports Resort Wii Fit Far Cry Vengeance Super Mario Galaxy Alltså 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Strålande räknat, grabben. Jag har: Super Smash Bros Brawl Mario Kart Wii New Super Mario Bros Wii Sports, men det är inget jag räknar som spel då jag ej spelar det. Ja, loopen, säg mig, hur många spel har jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 (redigerat) Har 15 spel nu :) Redigerat 3 Januari 2010 av ixam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Bara 1. Wii Sports. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 1: Mario & Sonic at the olympic games ( roligt ) 2: Mario & Sonic at the winter olympic games ( roligt ) 3: Carnival Funfair Games ( sådär ) Sen har jag wii bräda också , den är jättekul! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Jag har dessa spel: Wii sports Wii play Rayman raving rabbits 2 Mario kart Wii Wii fit Wii sports resort World series baseboll 2008 Animal crossing lets go to the city Jag kommer inte ihog fler. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Super Smash Bros. Brawl. Mario Kart Wii. New Super Mario Bros. Wii Sports. Game Party 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Typ 80 st eller något. Har inte lust att skriva ner en lista på vilka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maki Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Jag har ungefär... 30 spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jigsaw Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Har *host*chippat*host* :) så runt en 80. Men har 6 st orginal. Wii sports wario ware Pokemon battle revolution Super smash bros brawl Guitar hero III Rayman raving rabbids Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dastan Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 jag har 8 spel ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Idag fick jag Twilight princess så nu har jag: The Legend of Zelda: Twilight Princess Super Mario Galaxy Wii Sports Resort Wii Sports Far Cry: Vengeance Wii Fit Sen är jag ganska säker på att jag kommer få Resident Evil 4 om några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.