Johnossi Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Funderar på att skaffa Dead Space och Resident Evil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 23 kommer inte ihåg vilka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bojje Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Wii sports rabbids go home Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 jag har bara 4 wii sport wii sport resort guitar hero ngt spindelmanen xD nu har jag sju wii spel the simpsons game wii fit super smash bros brawl mario and sonic at the olympic games godzzilla unleshed star wars the clone wars light saber duels och wii sports :D tja är the simpsons game roligt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 otroligt nog så har jag 10 st. fattar inte vad jag tänkte på när jag köpte wii spel <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.