xnx Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Jag hade 6 stycken men jag sålde mitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GIGGA7 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 (redigerat) Jag har: SSBB :D wii fit wii sports(såklart) Thrillville of the rails Mariokart wii(är på mirror) Redigerat 29 Oktober 2008 av NICE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 8! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olivian Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Wii sports och snart får jag Wii fit ( fick mitt på fredag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 5st blir det väl Mario and Sonic at the olympic games Need for Speed Carbon Wii Sports Mario Kart Wii Guitar Hero 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Typ 7 Guitar Hero 3 Mario & Sonic at the olympic games Wii sports Mario Kart Wii Super Mario Galaxy Surf´s Up Big Beach sports och Super Smash Bros. Brawl :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
csjohan Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Texaco Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 4st Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 6 st: Mario Galaxy Mario Kart Wii Call of duty 3 Super Paper Mario Brawl Wii sports såklart :P Någon som kan rekomendera några mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Två! Slå det! Wii Sports och super mario galaxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MusicLover Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Jag har just nu 7 Nintendo Wii spel. Spelar det inte mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teddie124 Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 jag har 5 star wars the clone wars the simpsons game mario and sonic at the olympic games wii sports godzilla unleashed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.