IRaeven Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 har: super mario galaxy bee movie GHA wii sports crash:MOM fifa08 zelda:tp disneys little chicken: ace in action GH3:LOF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 32 fick alla av mina kusiner i julklapp det var blandade spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 (redigerat) Brb ska kolla 50 st :D + Wii Sports Redigerat 25 April 2009 av Xye Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Texaco Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teddie124 Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 nu har jag sju wii spel the simpsons game wii fit super smash bros brawl mario and sonic at the olympic games godzzilla unleshed star wars the clone wars light saber duels och wii sports :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Jag har: 1. Super Mario Galaxy 2. Super Smash Bros. Brawl 3. Wii Sports Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 7-8 st, vet inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Har Wii Sports, SSBB, Mario Kart Wii, MadWorld och ett antal GC-spel som oftast står och samlar damm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Jag köpte två spel idag så nu har jag 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 10 styck :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
japsan06 Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 (redigerat) fem st... har lagt de i en lista, högst upp är bäst och längst ner är sämst ^^ Super smash bros. Brawl The legend of zelda - Twilight princess Lego indiana jones Pirates of the caribian - At the worlds end Wii sports My sims kingdom Redigerat 31 Juli 2009 av japsan06 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rown Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Jag har: SSBB Sonic Unleashed Mario & Sonic @ the olympic games Zelda - Twilight princess Super Mario Galaxy Wii fit Naruto - Clash of ninja revolution MarioKart Wii Wario Land - The Shake Dimension SSX Blur ShaunWhite Snowboarding Wii Sports Super Paper Mario Rock Band Oj, trodde inte jag hade så många.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.