Hoppa till innehåll

Är R.s Eller Wow Bättre?


LordFelix

Rekommendera inlägg

Jag tycker att runescape är överlägset wow. Rs kan man köra på alla datorer med java och internet utan att behöva köpa något. Rs grafik är ju visserligen sämre men det spelar inte någon roll eftersom runescape är såpass stort och har så mycket funktioner i sin värld.

 

Och ni wow besatta... Ifall ni är så kåta i grafik, köp crysis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Wow är flera gånger bättre än Runescape. Det finns absolut inget som är bättre med RS än wow. Wow är grafiskt tusen gånger bättre, musiken och ljudet är tusen gånger bättre, spelbarheten är tusen gånger bätte bättre och ja... Wow är tusen gånger bättre helt enkelt. Allt man gör i wow är mer episkt och mer spännande än i RS. I RS är fighterna och i princip allt man gör tråkigt, man bara ser på sin karaktär göra sama rörelse om och om igen hela tiden. Ifall man vill skaffa pengar måste man bli bra i en skill och det betyder att man måste sitta och se på sin karaktär göra sama sak om och om igen i en oändlighet. Så tråkigt, det här är mindre enformigt än RS http://www.badgerbadgerbadger.com/

Det roligaste med RS är dock att om man dör förlorar man alla sina grejer, skitkul. Och ni som är RSnördar kan ju bara sluta tracka ner på wow, ni vet endå att det är sååååå mycket bättre.

Och du som är WoW nörd kan ju sluta få ryck för att någon inte gillar ditt kära lilla spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

Asså denna diskussion leder ingen vart... Dock vill jag framföra min åsikt innan det är slut på tråden.

 

Allvarligt talat, man kan bara inte jämföra ett spel på cirka 8 Gb med ett onlinespel som tar cirka en minut att ladda hem. Runescape är av samma genre som WoW eller tvärtom. Men allvarligt? Ni stå och framför era åsikter och tror att ni har rätt, när ni har fel. Eftersom det inte finns något som är rätt eller fel med dessa spel. WoW är ett spel du köper, installerar och får betala en del för. Det går inte att jämföra dessa två spel när det gäller spelkänsla, WoW är så mycket bättre när det gäller grafik och Runescape äger WoW både ergonimiskt och ekonomiskt. Det är en smaksak, så säg vad du tycker, och sluta upprepa det. Det finns personer som gillar RS och det finns personer som gillar WoW, live with it!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså denna diskussion leder ingen vart... Dock vill jag framföra min åsikt innan det är slut på tråden.

 

Allvarligt talat, man kan bara inte jämföra ett spel på cirka 8 Gb med ett onlinespel som tar cirka en minut att ladda hem. Runescape är av samma genre som WoW eller tvärtom. Men allvarligt? Ni stå och framför era åsikter och tror att ni har rätt, när ni har fel. Eftersom det inte finns något som är rätt eller fel med dessa spel. WoW är ett spel du köper, installerar och får betala en del för. Det går inte att jämföra dessa två spel när det gäller spelkänsla, WoW är så mycket bättre när det gäller grafik och Runescape äger WoW både ergonimiskt och ekonomiskt. Det är en smaksak, så säg vad du tycker, och sluta upprepa det. Det finns personer som gillar RS och det finns personer som gillar WoW, live with it!

Det vettigaste någon har sagt i denna tråden hitills :) Bra sagt!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså denna diskussion leder ingen vart... Dock vill jag framföra min åsikt innan det är slut på tråden.

 

Allvarligt talat, man kan bara inte jämföra ett spel på cirka 8 Gb med ett onlinespel som tar cirka en minut att ladda hem. Runescape är av samma genre som WoW eller tvärtom. Men allvarligt? Ni stå och framför era åsikter och tror att ni har rätt, när ni har fel. Eftersom det inte finns något som är rätt eller fel med dessa spel. WoW är ett spel du köper, installerar och får betala en del för. Det går inte att jämföra dessa två spel när det gäller spelkänsla, WoW är så mycket bättre när det gäller grafik och Runescape äger WoW både ergonimiskt och ekonomiskt. Det är en smaksak, så säg vad du tycker, och sluta upprepa det. Det finns personer som gillar RS och det finns personer som gillar WoW, live with it!

bra sagt!...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv tycker jag wow är bättre än rs. Rs är ett spel man orkar köra ibland. Var member ett tag och hade roligt den tiden. Questerna är roligare i runescape faktiskt. I wow så liksom kolar jag vad jag behöver och orkar inte bry mej mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som sagt,den här tråden leder ingen vart.Vissa tycker WoW och Vissa rs.Man kan inte jämföra WoW och Rs.Och jag säger bara att dom två spelen är helt olika.Det är en smaksak.Ett många gigabites spel kan inte jämföras med ett onlinespel som endast kräver java.Personligen tycker jag att WoW har lite mer spelkänsla då jag spelade WoW och Rs i ett år.Fast jag har slutat med båda nu.För vissa är det Kosta vad det kosta vill,bara jag får spela WoW och vissa som inte har råd tycker Rs är roligare.Och det finns inget rätt och fel som någon sa.Alla personer är unika och alla tycker olika.Så enkelt är det.

 

 

 

Jag vet att jag härmar nån lite men ville bara säga det jag också :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...