Hoppa till innehåll

Super Princess Peach


peach1974

Rekommendera inlägg

Jag har besegrat de två första figurerna (vet inte vad de heter) och har kommit fram till "stora" bowser. Någon som vet hur man besegrar "stora" bowser på sista banan i Super Princess Peach? Jag har snart provat allt men lyckas inte, det är säkert enkelt men jag lyckas inte. Tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Jag har besegrat de två första figurerna (vet inte vad de heter) och har kommit fram till "stora" bowser. Någon som vet hur man besegrar "stora" bowser på sista banan i Super Princess Peach? Jag har snart provat allt men lyckas inte, det är säkert enkelt men jag lyckas inte. Tacksam för svar

 

 

 

jag har samma problem :o kommer inte nå längre:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 10 månader senare...

Jad har också problem med det men det var en person som sa till mig: "När det kommer Bob-Omber (bomberna som kan gå) ska du plocka upp dem, och sedan kasta den med rätt timing så att dem exploderar i Bowsers ansikte."

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Jag har besegrat de två första figurerna (vet inte vad de heter) och har kommit fram till "stora" bowser. Någon som vet hur man besegrar "stora" bowser på sista banan i Super Princess Peach? Jag har snart provat allt men lyckas inte, det är säkert enkelt men jag lyckas inte. Tacksam för svar

 

Hejsan. Man ska plocka upp bomberna och kasta dem i ansiktet på den stora bowser. Men se till att ha dina "humör" påfyllda hela tiden, för han blåser upp en "bubbla" omkring sig och fyller på sitt eget liv. Smäll den med hjälp av "elden" Alltså att du blir arg. Lycka till!! //Michaela

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...