Gäst Youx Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 70 Dwarf Hunter 30 Human Priest 19 Gnome Rogue (Twink) 15 Gnome Rogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 2 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Vad bra ni är :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 förutom jag xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Hunter = 70 Shaman = 27 Fast har sluta spela:P så har försökt sälja den xD men går inte så bra haha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 70 Night Elf Rogue Argent Dawn 56 Tauren Druid Ragnaros 44 Undead Rogue Xavius 16 Human Paladin jag tänker xpa upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 70 Dwarf Rogue 70 Dwarf Hunter 70 Dwarf Warrior Alla på Frostmane. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 70 Rogue 70 Paladin 70 Warlock 38 Shaman som jag levlar atm 19 Rogue Twink. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 6 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Al right min kompis gav mig : Lv 70 blood elf Lv 70 rogue !!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Om du aldrig har kört rogue så kommer du inte klara dig tbh :p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viikiie Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Trollbane Level 70 (Paladin Main) Lighty :D Kazzak Vickelol ( 3? Mage xD ) BTW Exorz, spelar du på trollbane? en i min guild heter Exorz eller nånting ditåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 BTW Exorz, spelar du på trollbane? en i min guild heter Exorz eller nånting ditåt. Nej, men DET ÄR MITT NAMN! XD ne skojja bara, hette Milixi sen tyckte jag de lät för barnsligt så böt till Exorz och ExZ osv, men märkt att de finns några som heter så eller nått i närheten, fick en som klaga, så sa att jag alltid har haft de nicknamet och ignorera han, funkade iaf :P men quitade Exorz och började på Exorliza i wow iaf, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 70 Tauren warrior - Vek'nilash 70 Night elf Hunter - Argent Dawn 70 Night elf Druid - Argent Dawn Har ett par 40+ med samt en jäkla massa lvl 1:or => Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg