Hoppa till innehåll

Runescape!

CookiePking

Rekommendera inlägg

Lol? Sa jag träna Str med whip?

Lol? Träna Str med DH? Är som att träna Str med rune longsword i member... Seg, och utan full set = Max hit runt 30...

Aldrig hört talas om dom här vapnen?; Dragon Dagger (Special), Dragon Scimitar och Dragon Longsword (Longsword för dom som inte orkar göra Monkey Madness).

Till och med jag som är free verkar veta mer än er.

Puss och kram.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

uhhh?? Jag är member på rs och man kan INTE träna str med whip. Man kan träna två olika attack stilar, och en defence stil. + att en PURE har inget mer än BARA det som verkligen behövs, t.ex. 1 pray, 1 def, 99, str, 70 atk, aller ranged 99, magic 99 (man måste förstås inte vara 99^^)

uhhh?? Jag är member på rs och man kan INTE träna str med whip. Man kan träna två olika attack stilar, och en defence stil. + att en PURE har inget mer än BARA det som verkligen behövs, t.ex. 1 pray, 1 def, 99, str, 70 atk, aller ranged 99, magic 99 (man måste förstås inte vara 99^^)

Man tränar i free snabbast vad du än tränar på, med scimmi. Member skulle jag rekommendera typ dragon long eller scimmi, inte dagger, specen tar snabbt slut och 'skadar' inte mer än rune scimmi.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...