TanjaM Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Hur sjutton kommer man vidare på den "Alternativa vägen"på Andra världen, lilla slottet? Jag lyckas hoppa upp till en stor dörr längst till vänster, väl där inne är det en stor gul grej som ser ut som ett upp och ner vänt U. Det här stora grejen åker uppåt och jag hoppar i den som en galning för att följa med upp, men jag lyckas aldrig hålla mig kvar tillräckligt länge, gör jag helt fel eller är jag bara inte tillräckligt kvick i fingrarna? Snälla, nån, hjälp mig.... (Om ni överhuvudtaget fattar vad jag menar....) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
peach1974 Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Hejsan! Det var ett tag sedan jag spelade, men jag tror att du ska liksom "studsa" mellan U:ets väggar. Jag har för mig att om du vill studsa mot höger väggen, ska du trycka in piltangenten till höger och samtidigt trycka in A-knappen och studsa mot vänster, då gäller vänsterpiltangent och A-knappen. Jag hade också problem, men det gäller att vara ihärdig :) Hoppas att du har fått någon hjälp, lycka till! //Madde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg