Gäst Zakakiro Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Skrivet 1 Februari 2008 Tjena, jag har skapat 2 gamer profiles å jag vill ha den senaste jag gjorde, men den första har jag alla achivents på å gamerscore å sånt, kan man flytta gamerscore å minnet från den första till den andra? Tack på förhand. skit console -.- nu kan jag inte logga in på xbox live helt plötsligt "-.- Citera
Gäst Zakakiro Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Skrivet 1 Februari 2008 behöver inte hjälp med det mera, btw tack för all hjälp "-.- bevis på hur hjälpsamma folk på fuska.se é??? :meddum: <_< Citera
Denisb Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Skrivet 1 Februari 2008 quote name='Zakakiro' date='01/02-2008 08:56:11' post='1248025'] Tjena, jag har skapat 2 gamer profiles å jag vill ha den senaste jag gjorde, men den första har jag alla achivents på å gamerscore å sånt, kan man flytta gamerscore å minnet från den första till den andra? Tack på förhand. skit console -.- nu kan jag inte logga in på xbox live helt plötsligt "-.- Går inte... Försökte också en gång....... gick inte :meddum: Citera
Gäst Zakakiro Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Skrivet 1 Februari 2008 okej, ialla fall en som är hjälpsam på forumet :P ty... :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.