💬
Logga in
Fuska.se

2 Nyheter På 100.000 Inläggs Dagen =)

39 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Det som händer ifall vi kommer upp i många inlägg blir att vi får radera en del av dem kanske men inget mer. Men detta forumet skall nog klara av väldigt mycket inlägget innan radering krävs.

hoppas det vill gärna kunna ha större avatarer än den nya andringen men jag tackar admin jag är ändå tacksam för den lilla ändringen du gjorde.

Nästa gång kan du inte stasta lite mer på diskussionforumet för det är ju ändå vi som skrivit de flesta inläggen ;)

Hur stor är den nya avatar ändringen hur många KB får den vara?

Nivå 12 · Mästerfuskare

12 kb är gränsen

Nivå 5 · Fuskare

Det som händer ifall vi kommer upp i många inlägg blir att vi får radera en del av dem kanske men inget mer. Men detta forumet skall nog klara av väldigt mycket inlägget innan radering krävs.

men våra inlägg totalt (asså dem som just jag har gjort, så att jag blir elite gamer och sådant) försvinner aldrig va? vi kan väl aldrig bli från elite gamer till prao igen? och våra poäng kan väl aldrig gå bort??
Nivå 12 · Mästerfuskare

inte så "era" inlägg som försvinner så att ni blir från elite gamer till prao, utan att alla gamla/onödiga inlägg försvinner så att vi kan få plats på servern igen!

Nivå 5 · Fuskare

ok vad bra! :D

Nivå 4 · Lärling

Men raderas inte automatist alla dom gammla inläggen typ efter när dom är 2 månader gammla?
Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #27

Nepp allt finns kvar..

16 Mar 2004
Nivå 5 · Fuskare

Admin måste bara säga en sak din kamel ser mycket bättre ut nu :)

När ungefär kommer vi att byta server?

Är samma bilder kvar i profilen om man ska välja därifrån? Eller är det nya i 125x125?

17 Mar 2004
Nivå 5 · Fuskare

den bästa fuska hitils tycker jag men lite fler saker som man kan få poäng på skulle inte skada :)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag tycker sidan är så bra den kan bli!

19 Mar 2004

Idag så uppnådde forum.fuska.se 100000 inlägg. Detta firar vi genom att höja avatar storleken från 80x80 till 125x125.

Dessutom så har även PC-arkivet med Trainers uppdaterats rejält men även själva sidan där man ser fusken på. Vi har nu b.la. lagt till, tipsa en kompis och snyggat till det lite.

Ni kan se det på denna sidan t.ex http://www.fuska.se/fusk/visafusk.php?fusk=3552

Kommentera gärna =)

jippi! :P
20 Mar 2004
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Bara en fråga.... Vem gjorde de 100000:de inlägget?

Nivå 12 · Mästerfuskare

Den som gjorde det får 1000 poäng.

*Skoja bara*

Ja det vore kul att veta :D
23 Mar 2004
(Rowyn @ 20/03-2004 11:47:14)

Ja det vore kul att veta :D

Jag håller med!

Sidan är mycket bättre nu!

Nivå 12 · Mästerfuskare

Jaa,Mycket bättre!!

30 Mar 2004

Den är perfekt, slår alla andra svenska fusksidor.

Designen behövs ändras till nåt mörkare!

Jag tycker att man skall kunna välja mellan olika skal isåfall!
Nivå 5 · Fuskare
(X-Star @ 30/03-2004 11:08:50)

Designen behövs ändras till nåt mörkare!

Jag tycker att man skall kunna välja mellan olika skal isåfall!

Det kan man nu!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in