Vendetta Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Skrivet 1 Februari 2008 Jag har 2 frågor... 1. Efter som skivorna ska skickas in igen gratis i USA och australien (än så länge). Vet nån när man kan skicka in skivorna gratis från sverige? 2. När man fått skivan så kan man ha sorround ljud (stavning), kan man även ladda ner låtar då? Citera
Ranjo Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Skrivet 1 Februari 2008 vet inte, sorry har bar gh till ps2 :( Citera
Vendetta Skrivet 1 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 1 Februari 2008 vet inte, sorry har bar gh till ps2 :( Onödigt att svara då... Citera
klister92 Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Skrivet 1 Februari 2008 vet inte, sorry har bar gh till ps2 :( värt att ens skriva då!iallafall. 1. Förmodligen kommer det hit också. 2. Man kan inte ladda hem låtar med den nya skivan. Citera
Vendetta Skrivet 1 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 1 Februari 2008 vet inte, sorry har bar gh till ps2 :( värt att ens skriva då!iallafall. 1. Förmodligen kommer det hit också. 2. Man kan inte ladda hem låtar med den nya skivan. Tack! Nån som vet ungefär när? Citera
KaramellKing Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Skrivet 3 Februari 2008 1.Nån gång runt april-juni tror jag det va. 2.Nej det kan man inte.Jag tycker dessutom det är dåligt att man inte kan ladda ner låtar. Citera
TheChosenOne Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Skrivet 6 Februari 2008 Jag tycker också att det är dåligt att man inte kan ladda ner låtar.. :/ Citera
klister92 Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Skrivet 6 Februari 2008 Jag tycker också att det är dåligt att man inte kan ladda ner låtar.. :/ det var förmodligen nintendos fel. För activicion ( stavning ) ville ha nerladdnings låtar men de fick inte det för nintendo. Citera
Vendetta Skrivet 7 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2008 ?? Varför skriver du "??" onödiga svar i denna tråden! ontpc: Jag har hört ryckten om att man ska kunna ladda ner låtar efter den realesen men, bara kanske. Citera
KaramellKing Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Skrivet 7 Februari 2008 Nej jag tror inte man kommer kunna ladda ner. Citera
klister92 Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Skrivet 8 Februari 2008 Nej jag tror inte man kommer kunna ladda ner.nepp. Detta kostar ju bara extra för activiciion Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.