Vendetta Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Skrivet 1 Februari 2008 tjaa, nu när jag tänkte prva ett fusk så står det "koden kan inte bli inaktiverad när den väl blivit aktiverad." 1.Går det inte ta bort fusket? 2.Måste jag deleta allt? Citera
klister92 Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Skrivet 1 Februari 2008 tjaa, nu när jag tänkte prva ett fusk så står det "koden kan inte bli inaktiverad när den väl blivit aktiverad." 1.Går det inte ta bort fusket? 2.Måste jag deleta allt? vilket fusk var det. prova att stänga av spelet. och sätta på igen Citera
Vendetta Skrivet 1 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 1 Februari 2008 det var alla låtar och som jag kallar det "klara-hela-spelet-utan-att-bli-frustrerad".. ^^ Har inte provat fusken än, vill bara vara säker... Citera
Gäst InTech Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Skrivet 1 Februari 2008 Det står antagligen på fusken, när man inte kan ta bort dem, kan man inte, när man kan, kan man. (tex på fuska.se står det vid vissa fusk att man inte kan ta bort dem sen) Citera
klister92 Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Skrivet 2 Februari 2008 ta det inte ! vad tjänar du på det. du ska ju låsa upp låtarna själv. Citera
Vendetta Skrivet 2 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 2 Februari 2008 Jag tänkte inte använda dom, jag undrade bara ifall jag provar om jag tröttnar... Citera
Wendos Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Skrivet 2 Februari 2008 Fattar inte meningen med att fuska. Eller jo, det äger att fuska på Strategi-spel. :P Citera
Vendetta Skrivet 3 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 3 Februari 2008 Jag tänker INTE använda den nu! Jag har ju kommit till hard! XD Citera
Wendos Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Skrivet 3 Februari 2008 När jag spela (Har bara spelat en gång, med min kompis) så klarade jag knappast en Easy låt. :P Citera
KaramellKing Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Skrivet 3 Februari 2008 När jag spela (Har bara spelat en gång, med min kompis) så klarade jag knappast en Easy låt. :P Gå inte off-topic nu. on-topic:Om det är "låsa upp allt fusket" så går det inte att avaktivera det när den väl har blivit aktiverad.Jag avråder dig dessutom att använda det för det är inte kul. Citera
Vendetta Skrivet 4 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 4 Februari 2008 När jag spela (Har bara spelat en gång, med min kompis) så klarade jag knappast en Easy låt. :P Gå inte off-topic nu. on-topic:Om det är "låsa upp allt fusket" så går det inte att avaktivera det när den väl har blivit aktiverad.Jag avråder dig dessutom att använda det för det är inte kul. Precis den, har funderat på saken ch tänker INTE använda den! :) Citera
KaramellKing Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Skrivet 14 Februari 2008 När jag spela (Har bara spelat en gång, med min kompis) så klarade jag knappast en Easy låt. :P Gå inte off-topic nu. on-topic:Om det är "låsa upp allt fusket" så går det inte att avaktivera det när den väl har blivit aktiverad.Jag avråder dig dessutom att använda det för det är inte kul. Precis den, har funderat på saken ch tänker INTE använda den! :) Bra!Roligare att jobba till sig sakerna. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.