Spelade klarinett men nu spelar jag El-Gitarr.
Spelade klarinett men nu spelar jag El-Gitarr.
Sorry för dubbelinlägg.Min dator laggar.
Annat för jag spelar ej något bara munspel eller piano HEMMA ;:
Annat för jag spelar ej något bara munspel eller piano HEMMA ;:
Annat för jag spelar ej något bara munspel eller piano HEMMA
Själv spelar man flöjt(Tvärflöjt, blockflöjt och tin whistle) men dock inte i något band eller orketster.
Spelar Elbas i ett band med två kompisar.
↗ till inläggetBrukar ni spela på klubbar och barer och sånt? :oSpelar Elbas i ett band med två kompisar.
spelar elgitarr, skulle gärna köra i ett band också :D
har spelat elgitarr i ca 6 år nu, spelade akustisk gitarr innan det oxå, jag spelar inte i något band.
↗ till inläggetNä, men vi har spelat på avslutningar och sådant,↗ till inläggetBrukar ni spela på klubbar och barer och sånt? :oSpelar Elbas i ett band med två kompisar.
och typ alla undrar varför vi inte spelar på andra ställen också.
P.S. har spelat i 4 år
Munspelet har fångat mig. Är inte så bra ännu men jag blir bättre och bättre^^
Lirar El-gitarr och hade en vanlig men vete f*n vart den tog vägen... Fast den var ju faktisgt urusel
Spelar El-gitarr, vanlig gitarr, el-bas och trummor :P röstade på el-gitarr.
Jag spelar el-bas i ett band.
JAg spelar El gitarr. är inte så bra, men jag kan spela solot som är i introt i fade to black. men jag är ganska bra för min ålder! :)
↗ till inläggetJAg spelar El gitarr. är inte så bra, men jag kan spela solot som är i introt i fade to black. men jag är ganska bra för min ålder! :)
Men då kan jag säga att jag pwnar dig :P Kan spela hela Sweet Child 'O Mine +solo och One och lite av solot och många fler. Har dock spelat i några år.
Btw...Jag spelar i ett band,och måste du bumpa?
Jag spelar Trummor, med mina kompisar. Dock är det inte så att vi kan kalla det "band".
↗ till inläggetJAg spelar El gitarr. är inte så bra, men jag kan spela solot som är i introt i fade to black. men jag är ganska bra för min ålder! :)
Hmm, säkert att du är ganska bra för din ålder? En i min klass kunde förra året säkert spela kanske 5 låtar av metallica och en jäkla massa mer.
Håller på att lära mig El gitarr men det går ju sådär. Och nej jag spelar inte i nått band.
El gitarr, band
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in