WiFiGamer Skrivet 18 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 18 Februari 2008 Tackar tackar för typ wiikey är skitbilligt. Haft wii ett bra tag så kanske jag ska skaffa ett :D Citera
TheChosenOne Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Skrivet 20 Februari 2008 Luxaxix: De flesta seriösa chippnings/flashnings- firmor lämnar nästan alltid garanti på sina chippningar, dvs: går ditt wii sönder inom en viss tidsperiod (i mitt fall, 3 år) så ersätter de det(om det är pga chippet dvs). Wiikey är ett skitbra val om ditt Wii har serienummer LEH131xxxx eller lägre, jag använder det personligen. Aldrig upplevt problem. Dock om du har LEH131xxxx eller högre så rekommenderar jag D2CKey, den är lite dyrare, men Wiikey fungerar inte på LEH131xxxx och uppåt. Det gör D2CKey. Hoppas du fick svar på dina frågor, annars är det bara slänga iväg ett meddelande så ska jag försöka svara så gott jag kan. :) Alla du skrev är ju LEH131xxxx Hur ska man veta vilken som är vilken om alla är samma? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.