KuroKaktus Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 hej vad heter ni på blip ville här kan vi prata oom det och litte mer som rör det själv heter jag jacob.96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 basti14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 okej men när är du inne då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Jag heter elin1101 ni känner säkert igen mig om ni varit medlemar länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 ok men kan jag få litte blipmynt av nån och jag glömde ge er sidan för dem som inte spelar blipville Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 jag heter jesper93 på blip ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Är itne inne ås mycket på bv å blip nu för tiden...tappar lusten mer å mer. Skönt med paus då å då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 ibland är det litte litte tråkigt men det blir kul igen men hur får man en läggenhet utan att vara medborjare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 ibland är det litte litte tråkigt men det blir kul igen men hur får man en läggenhet utan att vara medborjare Kollar på bv (blipvilles) startsida, tror dom släpps på helgerna speciella tider (va så förr iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 ska kolla på lördag och söndag och kanske på fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 ska kolla på lördag och söndag och kanske på fredag Aaa, gör så, de komemr släppas då, om inte alla är fulla :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 ok det hoppas jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.