Hoppa till innehåll

Steam


j0hn

Rekommendera inlägg

Jag formaterade om min dator för lite sen (jag tror att det heter så, när man rensar datorn på allt och installerar om den..)

 

Sen för några dagar sen laddade jag ner steam igen.. Men sen när jag ska spela vill den ha en cd-key.. (jag har köpt den där boxen med halflife och cs och dom, för ganska länge sen så jag har en cd-key...) När jag skriver in den kommer det fram "Cd-key invalid" eller liknande..

 

Det var samma cd-key som jag använde på mitt förra steam.. Kan det vara det som gör att den inte funkar nu?

 

Och i så fall vad kan jag göra åt det?

 

Ifall det inte finns något jag kan göra åt detta.. Har jag då inget annat val än att köpa en ny box bara för att få tag på cd-keyn ?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag vet dubbel inlägg men jag hoppas att ni har överseende med detta..

Jag behöver ett svar och jag tror inte att jag kunde ha fått det med tanke på hur långt bak den hade kommit..

Redigerat av j0hn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

inget fusk.Men eftersom att du redan skapat ett account på steam med den cd-key´n måste du ha en ny så var det för mig jag låna spelet av en kompis och vi använde ju samma cd-key så bara han kunde logga in på steam det ä inte bra men alltså måste du skaffa ny cd-key

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...