zazaza Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 vilka spel tycker du är bäst jag tycker i alla fall zelda och mario kart ds. och vilka spel har du? jag har mario kart ds zelda pearl och star wars episode 3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Har: Pokemon Ranger Pokemon Diamond Mario And Luigi: Partners In Time New Super Mario Bros Nintendo Dogs: Labrador Mario Kart Pokemon Diamond är helt klart bäst, Tätt följd av Mario Kart och New Super Mario Bros. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 4 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 pokemon pearl är åckså väldigt bra faktiskt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Jag snackade om dom JAG hade. >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 har: Pokemon diamond pokemon pearl Star fox command Metroid ph osså mer orka inte skriv... Gillar mario kart o Starfox, pokemon med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Jag har super mario 64 ds mario kart new super mario bros och jag tycker mario kart är bäst. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Jag har ej DS. men 1.Mariokart 2.MASATOG 3.Meteroid prime 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joacin Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 advance wars båda spelen är mina favoriter men det nya är bättre. minna spel age of kings advance wars dual och dark diamond nåt spel med väldigt långt namn nog något mer jag inte kommer ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg