elin1101 Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Skrivet 4 Februari 2008 Nån som har och spelar need for speed: carbon? Själv kör jag det. Har nån lite tips till mig:P...mina bilar blir itne snygga... :o Citera
VanHooters Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Skrivet 4 Februari 2008 Använd Cromlacken och välj mörk röd/grön/blå/gul/orange och när du gör inställningar på vingen ta max på allt då, den blir väldigt snygg och får högre toppfart. Citera
elin1101 Skrivet 4 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 4 Februari 2008 Använd Cromlacken och välj mörk röd/grön/blå/gul/orange och när du gör inställningar på vingen ta max på allt då, den blir väldigt snygg och får högre toppfart. Tack så mycket, ska se hur de blir sen=) Citera
VanHooters Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Skrivet 4 Februari 2008 (redigerat) Använd Cromlacken och välj mörk röd/grön/blå/gul/orange och när du gör inställningar på vingen ta max på allt då, den blir väldigt snygg och får högre toppfart. Tack så mycket, ska se hur de blir sen=) Ja, testa det, jag tycker det är väldigt snyggt.Oj, jag trodde du menade ProStreet, men jag tror det funkar på Carbon också. Redigerat 4 Februari 2008 av Modyzzon Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.