VanHooters Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Ja, nu är det dags för mig att starta en ny sparning på Pokémon Diamond, och jag vet inte vilken jag ska välja i början. Vill gärna ha förslag. Jag startade med Piplup på min första sparning. Men jag funderar på att ta den igen, men jag har väldiga problem att bestämma mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Chimchar är mest effektiv, det är bara den och Ponyta som är Fire-Pokemon i "In Game". ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Chimchar är mest effektiv, det är bara den och Ponyta som är Fire-Pokemon i "In Game". ;)Kanske testar den får se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 jopp ta chimchar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 14 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Kan ni säga lite speciella saker som gör att jag ska ta t ex Chimchar?? T ex hur bra man klarar spelet, hur lätt det är osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst linkinpark92 Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Chimchar är nog bäst, han har väldigt bra speed och sp. att/attack och lär sig väldigt bra attacker. En grym pokémon ingame. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 ta chimchar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 18 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Chimchar är nog bäst, han har väldigt bra speed och sp. att/attack och lär sig väldigt bra attacker. En grym pokémon ingame.Ja, det lutar mot Chimchar men är inte riktigt säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Ja jag valde turtwig och nu har jag en torterra i lv70 med:Eatquake 100,Wood hamer 120,Leaf storm 140 och Frenzy plant 150.Om ni undrade så skrev jag hur mycket "power" attakerna hade bakom de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg