zazaza Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 vilket spel tycker ni är roligast som man kan ha till xbox 360 dom som jag tyker är roligast är i alla fall halo 3 burnout pardise och skate det är därför jag gilar racing spel och är burnaout pardise jätte roligt halo 3 har värsta grafiken det är asa roligt när man kör då och skate först tyckte jag att det var vårt men sen när jag lärde mig tyckte jag att det var roligt kom i håg att skriva vad ni tycker om era favo spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Använd skiljetecken, för Guds skull! Mass Effect är för övrigt roligast, och Dead Rising. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Känns lite onödigt med en sån här tråd, särskilt när det finns andra liknande. Tråd Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg