JGamer Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Skrivet 14 Mars 2004 Efter man har slått Ganondorf uppe på berget i det dära tornet, finns det ett hål längst upp på pyramiden. Om man hoppar ner i hålet, så möter man Ganon, men jag kan inte klara honom. Jag vet inte hur man gör! Ska man överhuvudtaget hoppa ner i hålet. Snälla, hjälp mig! :(
Chihuahua Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Skrivet 15 Mars 2004 Ja du ska hoppa ner där, men du måste ha Silverbågen och silverpilar, annars har du ingen chans alls. Köp den röda bomben i Bomb Shopen och dra den till pyramiden och spräng den stora sprickan så du hittar en stor fe. Kasta i pilbågen till henne, svara sanningsenligt om hon frågar nåt, så får du silverbågen och silverpilar tillbaka. Sen när du slåss mot Ganon ska du göra så här: Börja med att bara slå honom med svärdet hela tiden tills han hoppar i marken så golvplattorna trillar ner ute i kanterna. Då ska du ha fire rod redo - OCH magikraft - fyll på genast om du inte har gjort det redan. Låt aldrig facklorna slockna utan stå så att du håller åtminstone ett par tända hela tiden - tänd dem med fire rod om de släcks. Slå Ganon när du kommer åt tills han blir blå och skjut då en silverpil i honom - SNABBT!! Ett par pilar så är han ett minne blott... typ.
JGamer Skrivet 15 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 15 Mars 2004 Tack så mycket! Jag visste att man skulle ha silverpilar och silverbågen, men visste inte vart man fick tag i den. jag hade klarat det där med att slå honom med svärdet hela tiden tills han hoppar i marken så golvplattorna trillar ner ute i kanterna, men visste inte hur jag skulle skada han när han blev blå. Tack så mycket än en gång! :D visste du förrästen att man kan kasta svärdet i l 3 så får man svärdet i l 4? och att det dessutom finns en till sån där stor fe i den ljusa världen?
Rekommendera inlägg