BLITZFREEDOME Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Hur lång tid tar det ungefär att klara ut Single Player Mode i Halo 3? Hur många banor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Tio banor, tror jag. Det går rätt fort att klara av det, men det är sååå värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 den här tråden hör väll hemma i halo forumet? on topic: beror ju alldeles på hur bra man är, men jag blev lite besviken på hur kort det va. :( fast det är ändå jävligt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 enkelt också klara det på legendary direkt. Om du skaffar halo 3 ska du skaffa xbox live. Med xbox live äger halo 3 sönder utan live är halo 3 ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 6 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Ok, jag glömde att det fanns ett Haloforum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 typ 11 banor tar typ 5-6 timmar att klara 10-11 timmar om du kör på legendary ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.