majkie1 Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Skrivet 6 Februari 2008 Hahahah :D nyss så spelade jag i en familj som jag precis har laddat ner (i den där staden som heter typ Ödeholm eller ngt?) Och då blev dottern gravid efter att ha sovit i samma säng som sin pappa xD Och dottern har typ inte kollat i stjärnkikaren eller ngt :P Fast dom som hade den där familjen innan kanske har gjort henne gravid på ngt sett :P Men isf hur gör man ett barn gravid? :D
LordFelix Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Skrivet 6 Februari 2008 Vet inte men ganska coolt det där :P
Jote Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Skrivet 19 Februari 2008 HAHHA, födde hon barnet sen elr? Hade varit roligt :)
Kanarie Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Skrivet 23 Februari 2008 Ho kanske bara blev tjock :D Mwahaha Hahahah :D nyss så spelade jag i en familj som jag precis har laddat ner (i den där staden som heter typ Ödeholm eller ngt?) Och då blev dottern gravid efter att ha sovit i samma säng som sin pappa xD Och dottern har typ inte kollat i stjärnkikaren eller ngt :P Fast dom som hade den där familjen innan kanske har gjort henne gravid på ngt sett :P Men isf hur gör man ett barn gravid? :D Men det kan också vara så att de gjorde så att barnet titta i stjärnkikare innan de packa familjen till indernet :o
Rekommendera inlägg