majkie1 Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Hahahah :D nyss så spelade jag i en familj som jag precis har laddat ner (i den där staden som heter typ Ödeholm eller ngt?) Och då blev dottern gravid efter att ha sovit i samma säng som sin pappa xD Och dottern har typ inte kollat i stjärnkikaren eller ngt :P Fast dom som hade den där familjen innan kanske har gjort henne gravid på ngt sett :P Men isf hur gör man ett barn gravid? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Vet inte men ganska coolt det där :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 dottern = barn eller tonåring? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majkie1 Skrivet 6 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Barn :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datadanne Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Sjuk Bugg?! :o :o :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 HAHHA, födde hon barnet sen elr? Hade varit roligt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanarie Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Ho kanske bara blev tjock :D Mwahaha Hahahah :D nyss så spelade jag i en familj som jag precis har laddat ner (i den där staden som heter typ Ödeholm eller ngt?) Och då blev dottern gravid efter att ha sovit i samma säng som sin pappa xD Och dottern har typ inte kollat i stjärnkikaren eller ngt :P Fast dom som hade den där familjen innan kanske har gjort henne gravid på ngt sett :P Men isf hur gör man ett barn gravid? :D Men det kan också vara så att de gjorde så att barnet titta i stjärnkikare innan de packa familjen till indernet :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 LOL! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg