Frank Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 I ett av dom första uppdragen så ska man köra till garaget för att få en lowrider och sen vara med i en lowrider tävling. Men jag fattar inte själva uppdraget, hur man ska göra liksom. Hjälp!! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 I ett av dom första uppdragen så ska man köra till garaget för att få en lowrider och sen vara med i en lowrider tävling. Men jag fattar inte själva uppdraget, hur man ska göra liksom. Hjälp!! :huh: Om du läser texten så står det precis hur du skall göra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 6 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Det stod inget i texten, men jag kom på det ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 du ska köra race tror jag eller så ska till ett place och "hoppa" med bilar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 8 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 Vet att det är knapparna under Num Lock-knappen (8, 6, 4, 2) så tråden kan låsas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg