Gäst 0012 Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 jag söker en cs clan jag är faktis ganska bra på cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 jag söker ochså är ganska dålig för jag har bara kört i 2 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vincent Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Jag söker också en men e också ganska dålig har bara kört 5 månader :oops: :oops: :oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vincent Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Men nu har jag klan, lr jag ska trya och hoppas jag vinner min try för vill värkligen vara med i en klan men vill också vara lite bättre sa jag kan joina bättre claner. men det kommer ta ganska lång tid om jag ska bli lika bra som min brorsa :1_h: :1_h: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 ska jag och du göra en egen cs clan om du vet hur man gör hemsidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vincent Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 skulle järna göra det men vet ej hur man skapar clan lr hemsidor så vi kan nog inte skapa clan tilsammans :`( (synd lr hur) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 ehhh...... har ni mirc / irc ? såfall gå in på #try.se där söker ni fter claner å all sånt. Vincent BARA 5 månader ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WcDuck Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Skaffa Mirc och Ventrilo om ni vill ha claner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.