Str4ndB3rg Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Skrivet 7 Februari 2008 Behöver en exakt guide på formatera DATORN!!! jag betalar allt jag kan!! bara ni kan förklara hur jag formaterar Windows xp Professinal. JAG BETALAr alla fm jag får varje dag och allt bara ni säger hur! Min data är trög och klarar inga spel längre det kunde den innan. SKRIV! ¨Jag är galen¨ vill inte ha en varning för detta vill fixa min dator så jag kunde bli lite glad..hjälp please Citera
kadamar Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Skrivet 7 Februari 2008 Behöver en exakt guide på formatera DATORN!!! jag betalar allt jag kan!! bara ni kan förklara hur jag formaterar Windows xp Professinal. JAG BETALAr alla fm jag får varje dag och allt bara ni säger hur! Min data är trög och klarar inga spel längre det kunde den innan. SKRIV! ¨Jag är galen¨ vill inte ha en varning för detta vill fixa min dator så jag kunde bli lite glad..hjälp please Använd skivan som följde med datorn om ni köpte den via jobb. eller så den som ni kanske själv köpt från nån affär så matar du in den starta om datorn startar med skivan sen har du en bra guide på hur du ska göra svårare är de inte:) Citera
Boffaroffe Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Skrivet 7 Februari 2008 http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...st&p=690097 Här har du en gammal tråd med ett par guider i :) Citera
Str4ndB3rg Skrivet 7 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2008 Okej ska kolla,men lås inte tråden snälla. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.