adde34 Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 (redigerat) Hej Efter att jag klarat spelet för första gången på 75 timmar är jag ledsen nu att det tog slut. Det bästa jag spelat hittils.Undrar om någon vet om det kommer del 2 av ovanskrivna spelet till Nintendo Wii. Tack för svar Redigerat 7 Februari 2008 av adde34 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 Än så länge har Nintendo inga planer på att släppa något nytt Zelda spel. Sen kommer det nog inte någon del 2 alls, det kommer det aldrig till Zelda. Fel forum dessutom, flyttar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Nej, inte nån del 2, kanske bara ett nytt zelda spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 del 2 till tp? nej, det går inte, efterssom midna förstörde mirror of twilight kommer link aldrig att träffa henne igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 del 2 till tp? nej, det går inte, efterssom midna förstörde mirror of twilight kommer link aldrig att träffa henne igen varför inte? (man kan väll ha sina drömmar :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 del 2 till tp? nej, det går inte, efterssom midna förstörde mirror of twilight kommer link aldrig att träffa henne igen varför inte? (man kan väll ha sina drömmar :P ) whatever ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Ingen del 2. Men ett nytt Zelda spel kommer nog helt klart komma i framtiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 ja man får hoppas det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Ja, hoppas det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 (redigerat) om det inte kommer ett nytt zelda spel kommer jag grina som en snorunge :( och jag vill inte grina som en snorunge! *grinar* Redigerat 24 Februari 2008 av Gamer95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 hoppas att dom kommer på ett nytt zelda spel och att dom kanske gör så man kan möta midna igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 hoppas att dom kommer på ett nytt zelda spel och att dom kanske gör så man kan möta midna igen Det tror jag svag på ... midna är nog borta för alltid. Om man ser på de nya zelda spelen så är det ju inte ens samma Link. Men det var en ganska långt och ganska vingligt hopp från Twilight princess till Windwaker så vem vet ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg