Pillshere Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Det vore ju synd om Nintendo slutar göra Zelda spel. Det är ju deras näst äldsta spelserie, slutar dem med Zelda spel kan dom bara lägga ner det om de även slutar med Mario^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Det vore ju synd om Nintendo slutar göra Zelda spel. Det är ju deras näst äldsta spelserie, slutar dem med Zelda spel kan dom bara lägga ner det om de även slutar med Mario^^ Om dom lägger ner zelda blir jag så förbannad att jag gör nåt dumt(jag menar det)det är deras en av deras bästa spelserier ZELDA RULES 4EVER!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Om zelda försvinner så :evil: NINTENDO :evil: Men om dom har kvar zelda med nya spel :thanks: NINTENDO :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg