shoobes Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Först så blev ljudkortet där bak på datan cp öjudet försvan med gemna mellan rum nu har fram sidan också blivit cp för ljudet hackar... vad är fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Om du använder headset, så har dessa en tendens att gå sönder efter en viss tid. Har du testat ett par andra hörlurar/högtalare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobes Skrivet 7 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Det är alla högtalare och headset ljudet blir samma på allt nu har jag av installerat drivrutinen på ljudkortet men jag vet inte vilken drivrutin jag ska installera igen. Vad ska jag installera saken som jag av installera hete audio device on high definition audio bus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.