Hoppa till innehåll

Hjälp Mig! Zelda Twilight Princess För Wii


puman67

Rekommendera inlägg

Är i Castle City och ska ta mig till Kar.... (kommer inte ihåg vad den heter). Har nu försökt hjälpa den där prinsen i vagnen som ska till doktorn eller vad det är. Den brinner ständigt upp. Jag har försökt att oskadlighöra de där bestarna på grisarna och sedan ta ner fåglarna, men när vagnen väl tatt eld så kan jag inte släcka den. Har försökt med bomerangen men kan inte ta Z-target på den. Hästen rider ju för sjutton som den själv vill. Finns det något knep. Är ju inte så himla duktig på det här (ännu). Hjälp mig någon innan jag blir tokig.

 

FRUSTRATION!!!

Redigerat av puman67
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är i Castle City och ska ta mig till Kar.... (kommer inte ihåg vad den heter). Har nu försökt hjälpa den där prinsen i vagnen som ska till doktorn eller vad det är. Den brinner ständigt upp. Jag har försökt att oskadlighöra de där bestarna på grisarna och sedan ta ner fåglarna, men när vagnen väl tatt eld så kan jag inte släcka den. Har försökt med bomerangen men kan inte ta Z-target på den. Hästen rider ju för sjutton som den själv vill. Finns det något knep. Är ju inte så himla duktig på det här (ännu). Hjälp mig någon innan jag blir tokig.

 

FRUSTRATION!!!

 

jag ver där nynligen. om du kastar bomerangen på den försvinner elden men du måste dkuta fåglarna för att hästen inte bara ska springa i cirklar

Redigerat av Link95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du har problem med att låsa kan du i stället vänta tills du kommit på en rak sträcka. När du står ungefär bredvid vagnen ta upp bomerangen och när det blir det där roliga tecknet som betyder att du kan låsa. Tryck så många gånger du kan på Z. Bara ett tips ... vet inte om det blir lättare ...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...