Sandman Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 (redigerat) Fable 2 och Farcry 2 GTA IV kommer dra pengar som attans! Redigerat 14 Februari 2008 av DeerDancer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 GTA IV klockrent asså :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Fable 2 och Farcry 2 GTA IV kommer dra pengar som attans! Far Cry 2? Är det på väg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Fable 2 och Farcry 2 GTA IV kommer dra pengar som attans! Far Cry 2? Är det på väg? Ja. Det utvecklas dock inte av Crytek som gjorde det första spelet, utan Ubisoft Montreal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 15 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Själv tror jag gta IV blir bäst 2008. Iallafall för mej blir det nog det. Största besvikelsen tror jag blir star wars the forced unleashed. Antingen gör dem en overpowered eller så begränsar dem en för mycket är vad jag tror. Det blir säkert ett spel som är roligt till en början men bli lät enformigt.Starwars force unleashed : Jag har den känslan också, jag tror inte de lär bli så enformigt, eftersom de är en helt ny intresant story baserad på sätt och viss till orginal storyn. Och sedan har vi Multiplayern också. Tror ni man bara spelar jedi/sith då eller kanske storm troppers osv?. Fast ärligt tror jag inte force unleashed har chansen år 2008, bara ett okej spel man ska ha spelat. Jag menar de kan inte slå t.ex. FarCry 2, så man kan lika gärna räkna ut force unleashed ;) Fast FarCry2 gjorde enligt mig ett misstag att inte utnyttjar CryEngine 2 :( who knows realy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Nu verkar ju Dunia också vara en riktigt bra motor, jag tror knappast att de skulle fått utveckla spelet i CryENGINE2 heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 betesdas oblivon =D elr kanske fallout samma företag samma kvalité =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Oblivion kom ju inte direkt ut i år. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 18 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 nja, jag mena bara att de kanske skulle varit bättre med CryEngine 2, snackar inte tillstånd å sånt. Dunia kommer nog komma långt, som man ser på deras resultat redan. Tror/tycker att FarCry2 kommer vara så mycket bättre en Crysis, för FarCry 2 miljön slår Crysis any time. (Kanske inte i Grafik, men ni fattar) Ps: Kommer FarCry2 ut på xbox 360? playstation 3? , jag orkar inte kolla up själv :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 nja, jag mena bara att de kanske skulle varit bättre med CryEngine 2, snackar inte tillstånd å sånt. Dunia kommer nog komma långt, som man ser på deras resultat redan. Tror/tycker att FarCry2 kommer vara så mycket bättre en Crysis, för FarCry 2 miljön slår Crysis any time. (Kanske inte i Grafik, men ni fattar) Ps: Kommer FarCry2 ut på xbox 360? playstation 3? , jag orkar inte kolla up själv :P Jo, Afrika är en väldigt spännande och varierande miljö. Dock var ju Crysis miljöer också heltjusiga, speciellt att se det nedfrusna paradiset. Far Cry 2 kommer ut på Xbox 360 och Playstation 3. Det är en av anledningarna till att jag tror att grafiken inte kommer vara i klass med Crysis. PC-versionen på max kommer ju vara snyggare än konsolversionerna men jag tror inte att Ubisoft gör en väldigt stor grafisk skillnad mellan versionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 GTA IV, Call of duty 5 kan nog också dra in stora summor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Men sen är det ju inte pengar, utan kvalité, som det handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.