Får inte glömma Prototype heller, kan bli både ett sjukt bra spel eller ett bottennapp.
Förutser Du Till "spelet 2008" ?
Har de ens börjat göra Kotor III? Det skulle va en dröm
det är iaf klart att det ska göras nu iallafall :D:D:D
GTA IV
↗ till inläggethttp://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=23656Har de ens börjat göra Kotor III? Det skulle va en dröm
det är iaf klart att det ska göras nu iallafall :D:D:D
Men antagligen är det under utveckling ändå. De vill bara att det ska bli "superduperhypermegahysteri" när de utannonserar det senare.
Fable 2 och Farcry 2 GTA IV kommer dra pengar som attans!
GTA IV klockrent asså :P
↗ till inläggetJa. Det utvecklas dock inte av Crytek som gjorde det första spelet, utan Ubisoft Montreal.
↗ till inläggetStarwars force unleashed : Jag har den känslan också, jag tror inte de lär bli så enformigt, eftersom de är en helt ny intresant story baserad på sätt och viss till orginal storyn. Och sedan har vi Multiplayern också. Tror ni man bara spelar jedi/sith då eller kanske storm troppers osv?.Själv tror jag gta IV blir bäst 2008. Iallafall för mej blir det nog det. Största besvikelsen tror jag blir star wars the forced unleashed. Antingen gör dem en overpowered eller så begränsar dem en för mycket är vad jag tror. Det blir säkert ett spel som är roligt till en början men bli lät enformigt.
Fast ärligt tror jag inte force unleashed har chansen år 2008, bara ett okej spel man ska ha spelat.
Jag menar de kan inte slå t.ex. FarCry 2, så man kan lika gärna räkna ut force unleashed ;)
Fast FarCry2 gjorde enligt mig ett misstag att inte utnyttjar CryEngine 2 :(
who knows realy?
Nu verkar ju Dunia också vara en riktigt bra motor, jag tror knappast att de skulle fått utveckla spelet i CryENGINE2 heller.
betesdas oblivon =D elr kanske fallout samma företag samma kvalité =D
Oblivion kom ju inte direkt ut i år. ;)
nja, jag mena bara att de kanske skulle varit bättre med CryEngine 2, snackar inte tillstånd å sånt.
Dunia kommer nog komma långt, som man ser på deras resultat redan.
Tror/tycker att FarCry2 kommer vara så mycket bättre en Crysis, för FarCry 2 miljön slår Crysis any time.
(Kanske inte i Grafik, men ni fattar)
Ps: Kommer FarCry2 ut på xbox 360? playstation 3? , jag orkar inte kolla up själv :P
↗ till inläggetJo, Afrika är en väldigt spännande och varierande miljö. Dock var ju Crysis miljöer också heltjusiga, speciellt att se det nedfrusna paradiset. Far Cry 2 kommer ut på Xbox 360 och Playstation 3. Det är en av anledningarna till att jag tror att grafiken inte kommer vara i klass med Crysis. PC-versionen på max kommer ju vara snyggare än konsolversionerna men jag tror inte att Ubisoft gör en väldigt stor grafisk skillnad mellan versionerna.nja, jag mena bara att de kanske skulle varit bättre med CryEngine 2, snackar inte tillstånd å sånt.
Dunia kommer nog komma långt, som man ser på deras resultat redan.
Tror/tycker att FarCry2 kommer vara så mycket bättre en Crysis, för FarCry 2 miljön slår Crysis any time.
(Kanske inte i Grafik, men ni fattar)
Ps: Kommer FarCry2 ut på xbox 360? playstation 3? , jag orkar inte kolla up själv :P
GTA IV, Call of duty 5 kan nog också dra in stora summor.
Men sen är det ju inte pengar, utan kvalité, som det handlar om.
Call of Duty 5 kommer förmodligen att bli skitkasst. Varannat spel i serien ska bara komma till konsol. Sedan under tiden som det spelet görs har Infinity Ward gott om tid på sig att skapa ett nytt spel som inte bara blir någon kopia med lite uppdaterad grafik. *Host* Call of Duty 3 *Host* Nej, men helt ärligt så kommer det antagligen att bli så. Det blir till att vänta på sexan i serien.
Vadå "Varannat spel i serian ska bara komma till konsoll." Call of Duty Big red one (GC), Call of Duty 3 (multi), Call of Duty 4 (multi), att säga att CoD5 kommer bli skit nu är ju bara skitsnack.
Men om Bioshock 2 kommer i år eller om det kommer under 2009 så blir det helt klart en GOTY igen.
↗ till inläggetActivision har själv sagt det i ett uttalande. Call of Duty 3 kom inte till PC, det gjorde Call of Duty 4: Modern Warfare. Nu kommer Call of Duty 5 bara till konsol, och Infinity Ward kan i lugn och ro utveckla ett nytt bra CoD-lir. Du vet väl att det inte är Infinity Ward som utvecklar 5:an? Det är Treyarch, de som även utvecklade 3:an. Ser du möjligen ett mönster nu?Vadå "Varannat spel i serian ska bara komma till konsoll." Call of Duty Big red one (GC), Call of Duty 3 (multi), Call of Duty 4 (multi), att säga att CoD5 kommer bli skit nu är ju bara skitsnack.
Men om Bioshock 2 kommer i år eller om det kommer under 2009 så blir det helt klart en GOTY igen.
Nja, man har ju knappt fått se något av Bioshock 2? Inte vad jag vet i alla fall. Ganska svårt att uttala sig om det har potential att lyckas då. Men vi har ju i alla fall fått veta att det ska utspela sig innan det första spelet.
Ser hellre att de lägger ner mer tid på en fet uppdatering till COD4, med nya banor, vapen, perks och funktioner.