Gäst IngweCalanor Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Ja jag har ingen ide vilka pokemon som är bra att ha i wi-fi så jag skulle vilja att ni sa en pokemon med dens fyra attacker och hellst inga legendariska. sen har ja ett par frågor: varför kan jag inte ha min mewtwo eller mina andra legendariska i wi-fi när andra har det?? hur får man mystery gift på ds spelet? här har jag en lista på de sex pokemon som jag kommer att välja :P pokemon 1: Moveset: pokemon 2: Moveset: pokemon 3: Moveset: Pokemon 4: Moveset: Pokemon 5: Moveset: Pokemon 6: Moveset: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 i d/p ska du gå till jubilife city.gå in i tv-stationen. gå till 3je våningen.tala med en gubbe då ska du säga 2 ord.sen 2 till dom första ska vara everyone happy och dom andra ska va wi-fi connection.starta nu om selet och när du ska trycka på start game så finns valet mystery gift:):) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 yayy tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg