nickname Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Hej jag undrar hur man lägger över teman till psp.. Typ att man ska gå in i rikovery meyn och ta flach0 ngt:D Snälla ge mig en bra guide:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nickname Skrivet 14 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Snälla.. ingen som vet eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 ladda ner ett tema från t ex: PSP-Themes.net 1.koppla in psp:n i datorn! 2.gå in på psp-enheten och därefter går du in på mappen "PSP". 3.skapa en mapp med namnet: THEME om du inte har en redan. 4.lägg in temat i THEME mappen. 5.koppla ur psp:n. 6.(på psp:n): gå in på settings, themesettings, theme, och där ligger då ditt tema! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nickname Skrivet 17 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Men åå det är ju ej för m33. asså man ska gå in på recovey menun och trycka flash0 sedan lägga in costom temana sedan ska det dungera.. Men nej fungerar ej laggar vid botnigen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 vad jag har läst så är det inte meningen att göra så... men spelar det någon roll om man har M33 och ska ladda ner teman? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ancho Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
psparen Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 kan nån hjälpa mig? asså jag har provat skapa en ´mapp men det går ej :( jag vet inte hjälp?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reffo Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 1 Ifall du inte har några ikoner så går du in på System Settings och sen Format memory stick 2 Sen går du in på datorn sen kollar du efter en map på flyttbarahårdisken efter en map som heter PSP 3 Sen gör du en map som heter THEME. 4 Sen laddar du ner en från PSP-Themes.net. 5 Kopiera den thm filen till \PSP\THEME 6 Sen öppnar du theme settings i din psp 7 Så finns den där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg