Gäst 0012 Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 det är inte alls som steam nya gubbar nya vapen nya barnor o alla dem gammla barnorna är förändrade o man kan spela offline fast CZ är inte 1.6 men CZ är största förhandsbokningen i ebgames o alla som förhandsbokar är med i lottning dem lottar ut 40 personer o man vinner half-life2 kepsar counter-strike t-hirts Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart zelda=king Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jag har hört att man kan ladda ned det men jag vet inte vart om det går så kan ni väl säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svärd Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 condition zero är ute jag har haft det i snart 2 månader! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 25 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 då måste ni ha köpt dom från usa för i sverige släpptes det i dag och hur spelar man online med det jag har provat med steam som följer med men det fungerar inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 den kom inte alls idag dem kommer imoron 26 jag ska köpa den o spela hela heljen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.