Gäst JackBlack Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Skrivet 9 Februari 2008 (redigerat) Hej när jag skulle spela shrek den tredje så installerade jag det och jag installerade allt som Behövdes För att spela Men sen när installationen var klar och jag hade tryckt spela så kommer ett Felmedelande upp det står att jag inte har den senaste Veriationen av DirecktX Fast jag installerade DirecktX på datan vad ska jag göra? mvh jackblack :( :( :( :( Redigerat 9 Februari 2008 av JackBlack Citera
Gäst TheWho Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Skrivet 9 Februari 2008 Om du har XP så testa att ladda ner DirectX 9.0: http://www.softwarepatch.com/windows/directx.html Om du har Vista så borde det inte vara några problem. Citera
kerex132 Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Skrivet 10 Februari 2008 det kan vara att du har ettt annat program uppe tex cs och bf och såna spel tryck ner alla program du har på och starta så kanke det funkar:p Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.