lalja Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Hej, Skulle bara undra hur man fixar in tex Pimp My Peon till där man kan hosta en server i wc3 tft .. Tex nu, då kan jag bara hosta blizzards orginal mappar, men hur tankar jag ner samt lägger in en exemelvis pmp(pimp my peon) i listan där man hostar mappen(servern). Tackar för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Välj download mappen när du hostar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lalja Skrivet 9 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Där syns ju enbart sådana som jag själv varit inne i, har aldrig då varit inne i en Pimp my peon, förutom på it cafér. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Aha, trodde du menade att du kört den innan på custom games online. Isåfall så får du ju ladda ner den från nån sida och unzippa i maps ---> downloads. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lalja Skrivet 9 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Åhhh , tackar :D Jätte snällt, tack än en gång! Kolla på custom games nu, Pimp My Peon! Finally! om den finns där, joina (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blackmaster11 Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 hej jag undrar en gräj när jag ska köra battle net så måste den ju ladda lite sen starta om men när jag trycker på starta om så stängs spelet av men det startas inte om och när jag går in igen så måste den göra det en gång till ...osv...osv...osv hjälp mig :( :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg