Pachu Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Den klassiska serien Brothers In Arms kommer till Wii. Gearbox som är utvecklarna har redan månader innan Wii realesen hållt på med spelet och man kan nu förvänta sej för en gång skull iallafall ett 9:a spel ioch med det långa arbetet med spelet. Spelet kommer att utnyttja alla konsollens olika funktioner till bästa sätt. Gänget bakom spelet har sagt att spelet kommer ha den bästa A.I Wii någonsin kommer skåda och kontrollen sägs vara riktigt grym. Förmodligen kommer ett online läge att komma upp och ett split screen, Och om vi håller tummarna även ett co - op. Även om det kommer ta månader innan vi ens får ett trailer på spelet så kan diskuttionerna starta här. Själv kommer jag att köpa det direkt och jag kommer njuta 100 procent av att hoppa från flygplan och hålla Wii remoten och nunchucken högt över huvudet och uppleva en riktigt fällskärms hoppning!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendo95 Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 palla köper hällre ssbb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Har inte tänkt köpa det men läste nyss lite om den och såg att den får 10/10 av dom flesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 13 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Va var läste du de? Länka gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Kommer inte ihåg,jag googlade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.